24 maj

Hej på er

usch, maj var ingen bra bloggmånad tydligen;) Jag har inte haft nån lust att bogga på sistone bara. Bloggtorka kanske det kallas? Det har varit så mycket på gång här för mig också så bloggandet har liksom inte kunnat bli positivt. Men nu tror jag att jag är på gång igen:) Allt löser sig.

Kom hem från skolan vid ett idag efter att ha varit där sen åtta... Vi hade redovisning på en annonsuppgift vi gjort. Vi fick göra egna annonser och det är lätt det roligaste vi gjort hittills i skolan. Inga tentor kvar nu utan bara praktiska ämnen kvar. Och ett skriftligt projektarbete, men ändå;) Tusen gånger bättre än en tenta i alla fall. Vi har även fått göra en objektsbeskrivning, vilket jag tycker är det roligaste med mäklaryrket:) Fick göra några sådana under min praktik också ju. Så lite koll har man ju på det;) Skönt att ha kolla på något i alla fall, hehe.

Annars så flyter allt på efter ett antal upp och nergångar i vardagen. Men sådana ska man väl också ha antar jag?:)

Ikväll ska älsklingen och jag laga mat ihop och sen gå en riktigt lång runda med vårt lilla troll. Han är så fin vår Sami. Lite vild ibland, men snäll och gosig för det mesta. Hinner ju aldrig lägga upp bilder, men idag får ni minsann en att titta på;)

Hoppas ni har det bra där ute. Ska försöka komma igång med bloggandet nu igen. Om ni gillar att läsa det jag skriver vill säga?;) Puss och kram på er


Lite konstig vinkel, men i alla fall;)

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

fin blogg! :)

2011-05-24 @ 20:26:33
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/
Postat av: Nattis

Ja, jag försöker också leva efter det - Allting löser sig! Och om det inte gör det, så var det inte meningen att det skulle vara så! :)

Såååå söt er lilla vovve är! :)

2011-05-24 @ 21:56:22
URL: http://nattisdans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0