2 maj

Hej på er

Det är några stackars flitiga läsare som faktiskt går in här trots min usla uppdatering. Tack ska ni ha! Ledsen att jag inte bjuder på bättre underhållning dock... Har haft fullt upp och knappt nån lust att blogga faktiskt.Energin har gått åt till så mycket annat.

Helgen som gick var toppenbra. Vi tog det lugnt och bara njöt av varandra och vår omgivning. Vi grillade hos mina föräldrar på Valborg och gick och tittade på bål. På söndagen var vi i Bokskogen och sprang och sedan hos älsklingens föräldrar och åt middag. Dock började inte kvällen så bra... Jag, min älskling, hans två bröder och ena broderns flickvän fastnade i hissen... Klantigt egentligen, eftersom vi var för många, men det tänkte vi ju aldrig på. Hissen stannade ca 2 dm från en våning. Surt som bara den, vi var ju så nära. Jag tyckte det var hemskt dock. Jag har lite lätt cellskräck eller hur man ska säga. Jag fick inte direkt panik, men hade vi suttit fats längre så hade jag kanske det. Var helt skakig efteråt och mådde riktigt dåligt. Jag brukar ju aldrig åka hiss ens:P Aja, men efter en timme kom vi ut till slut i alla fall:)

Så det har varit en händelserik helg, haha;) Hoppas ni haft en bra helg. Idag blir det lite skolarbete och en runda i skogen med Sami och min älskling. Får bli en snabb runda dock så jag hinner med skolan också...

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0