Stanna hemma eller inte?

Har ju varit sjuk i em vecka nu och dessförinnan var det lov från dansen. Så jag har inte tränat alls på två veckor... M.a.o så börjar väggarna se rätt inbjudande ut att klättra på;) Så frågan är ju, ska jag dansa ikväll eller inte? Den logiska delen av hjärnan säger nej, vila. Men den rastlösa säger JAAAA så klart. Kroppen vill inte vara still mer nu och jag är fruktansvärt uttråkad. Det värsta är ju min hosta. Den höll mig vaken inatt och det vill jag inte vara med om igen:P Just nu är den okej dock. Åh, beslut beslut;)

Får fundera lite till. Ha det bäst! Puss på er

Kommentarer
Postat av: matilda

hej! jag har beställt hem några skor och skulle verkligen uppskatta om någon ville kommentera vilka de tycker jag ska behålla :) tack på förhand!

2011-03-07 @ 23:08:52
URL: http://mmmmatildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0