Redo..?

Nu har jag pluggat det sista inför tentan hela förmiddagen... Känner mig väl hyfsat förberedd, men kunde säkert pluggat ännu mer. Dock har jag hunnit förbereda lite inför redovisningen imorgon också vilket känns otroligt skönt! Så slipper jag göra det ikväll. Då kan jag bara koncentrera mig på skatterätt. Japp, det blir direkt hem och plugga inför tentan imorgon. Kommer falla ihop i en stor hög imorgon kväll när jag kommer hem:/

Det som lyser upp den här dagen är att solen strålar och värmer utanför fönstret. Så idag tänkte jag köra premiär för att cykla till skolan:D Hur ska det här gå? Nä, men det kommer nog gå ganska bra. Hoppas jag slipper svettas ihjäl bara... Får ju ha en lite varmare jacka eftersom jag ska kunna cykla hem ikväll när det är kallare. Vilka problem va?;) Ska bli härligt att rensa skallen lite i alla fall.

Nu ska jag försöka äta nåt litet innan jag ger mig iväg. hur det nu ska gå till, är jätte-jättenervös:/

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0