Lite glädjer mycket

Nja, kanske inte helt rätt uttryck, men ack så sant;) Idag har jag bara tagit det lugnt förutom tvätten. Dock har jag varit iväg och tränat mitt på dagen. Riktigt skönt! Skivstång kondittion blev det idag. Helt slut... Men det är det som är det bästa när man tränar ju. När kroppen bara är helt slut efteråt och man känner att varenda muskel fått jobba. Lär ju bli träningsvärk imorgon bara haha. Aja, det var den ena saken som glatt mig idag. Sen är vårt badrum äntligen färdigmålat! Nytt golv också. Så imorgon är det sagt att de sista hantverkarna ska komma och sätta upp vasken, sätta fast toastolen och sätta upp den nya blandaren i duschen:D Underbart! Kan kanppt fatta att det är färdigt imorgon! Efter 2 j*vla år av bråk och ångest så är det äntligen klart! Som vi ska fira. Får bli champagne och jordgubbar inne i badrummet imorgon hahaha;) Verkar väl helknäppt, men de som känner oss förstår varför.

Nu sitter jag i soffan och längtar efter att älsklingen ska komma hem! Hoppas på att han inte ska jobba över så att vi kan få lite tid ihop. Vi har knappt setts den här veckan:P Lite trist, men så är det.

Hoppas ni har haft en bra dag! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0