Klar med det mesta

Hej på er

Nu är tvätten klar och sorterad. Har dessutom hunnit plugga en hel massa och skriva sammanfattningar. Känns riktigt bra:) Så nu ska det bara pressas in ordentligt, haha. Men det ska nog gå bra. Sitter och lyssnar på Kalle Moraeus Underbart och den får mig att må så himla bra. Den är vacker, medryckande och mysig. Texten är också vacker. Lyssna på den! Vet inte hur man lägger upp ljudklipp här inne, haha:D

Nu kommer älsklingen snart hem. Då ska vi ut och springa och sen ikväll ska han bjuda med mig på Rådhuskällaren... Hur tur har jag? Älskar honom mer än livet. Utan honom hade jag aldrig orkat med så mycket som jag gör just nu...

Aja, men hoppas ni får en toppenfredag kväll ni med:) Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0