9 mars

Hej svejs på er

Jag har varit vaken ett tag nu och skrivit projektarbete hela morgonen. Så nu är det mer eller mindre helt färdigt. Så himla skönt. Sen får vi ju se vad läraren tycker, men jaja. Det är ett senare problem:)

Nu i eftermiddag ska jag sätta igång och plugga. Har två tentor om två veckor:( Inte kul alls, men inte mycket att göra åt. Tänkte kanske gå ut och gå en sväng först bara. Andas in lite ny frisk luft och skaffa energi:) Brukar ju hamna i soffan annars och ströläsa alldeles för lite;) Idag är det hård disciplin som gäller.

Ikväll blir det en välförtjänt dansklass. Visst, jag hostar fortfarande, men det känns ändå bättre på dagen. Värre under natten... Stackars älsklingen:/

Nu ska jag sätta fart här så jag hinner me allt jag planerat! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0