7 mars

Hej svejs på er!

Dåligt med bloggandet i helgen tyvärr... Men vi har haft fullt upp. I lördags var jag ju med mina fina föräldrar hela dagen och kvällen. En riktig mysdag. Stackarna var också förkylda så vi hostade ikapp alla tre, haha:D

Igår var älsklingen och jag ensamma hela dagen. Vi åkte runt på lite möbelaffärer och tittade på saker till vår valp och även på lite saker till badrummet nu när det äntligen ska bli renoverat. Så vi köpte t.ex. ett badrumsskåp! Perfekt. Sen på kvällen åt vi en massa onyttigt och tittade på film. Det var avslutningen på en väldigt onyttig period för mig om man säger så:) Från och med idag ska jag frösöka att inte äta onyttigt mitt i veckan igen och sluta med läsk igen. Hade hållit upp med det nästan tre år när älsklingen och jag träffades, men sen så blev socker genast intressant igen;) Sambokilon eller? Nä, men jag gör det inte för att tappa i vikt utan för att bli lite piggare och få lite bättre hy. Har börjat få en massa finnar och de är inte speciellt välkomna;)

Just nu sitter jag här med en ansiktsmask. Ska skriva projektarbete så tänkte skämma bort mig lite och försöka friskna till. Låg vaken hela natten p.g.a en envis hosta:( Inte kul alls. Men så är det. I alla fall, den här ansiktsmasken är en s.k "färdig mask" Som en blöt servett med håll för ögon, näsa och mun. Det ser skitläskigt ut när jag har den på, den ser ut som den där masken i motorsågsmassakern typ, haha:D Knäppt.

Aja, nu ska jag snart ta av den och sätta igång och skriva! Hoppas ni får en jättebra dag! Puss på er

P.s. Nu är det mindre än en vecka kvar tills vi får träffa vår valp:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0