28 mars

Godmorgon!

Allt bra med er? Har inte skrivit nåt i helgen för internet är helknäppt här hemma. När jag precis skrivit klart och publicerat så stänger internet av sig:P Så allt jag skrivit försvinner. Orka skriva om;) Hehe, nä, men blir så irriterad att jag stänger av datorn. Ska nog ringa idag och klaga hos 3. Undrar om det är lönt dock...

Aja, så är det. Idag är jag uppe tidigt eftersom snickaren ska komma och hänga upp vårt badrumsskåp. Han skulle kommit vid 8 dock... Hantverkare...;) Sen ska vi få vår bilbur levererad också. Så nu har vi allt. Nu är det bara valpen vi ska få hem:D Och vi längtar. Vi var och hälsade på igår igen och vi var ju så kära. Det var riktigt jobbigt att åka därifrån igår. Lite som att lämna sitt barn på nåt sätt... Även om vi inte fått veta vilken valp som är vår. Men alla är ju så söta att man håller på att smälla av lite varje gång.

I övrigt idag blir det städning. Ska städa hela lägenheten från golv till tak:) Storstädning på gång. Det har ju bara blivit smutsigare och smutsigare nu när hantverkarna varit här. Vi har inte haft nån större lust att städa när det springer hantverkare ut och in hela tiden;P Så nu ska det bli skinande rent!

Ikväll blir det dans! Äntligen. Längtar mellan varje klass nu:)

Aja, hoppas ni får en toppenfin dag trots att det är måndag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0