18 mars

Godmorgon...

Många tidiga morgnar den här veckan. Är man ju inte precis van vid;) Men så är det. Trots allt så har det ju varit ganska skönt att komma upp och komma igång i tid. Har fått gjort massor som jag aldrig hunnit med annars. Pluggandet har varit riktigt effektivt och hantverkarna har kunnat göra vad de ska.

Apropå hantverkare så har vi nu ett golv och en golvbrunn i badrummet:D Känns riktigt lyxigt. Vi kunde inte låta bli att bara stå och titta på golvet och mysa. Knäppt? 2 år mina vänner, jag säger bara 2 år... Då är man rätt nöjd med att ha fått ett golv! Nu sitter jag dock och väntar på att målaren ska ringa så vi får upp nåt på väggarna också. Är inte helt kär i betongväggar med slipmärken/gammal färg/gamla söndriga tapeter/massa hål-stilen;D Vore kul med nåt som inte var nerstänkt med betonggegga också, haha. Ja, vad ska man göra? Bara att skratta åt det. Men det ska bli så fantastiskt lyxigt att kunna gå på toa i lägenheten utan att ha med sig en hink vatten in haha:D Och att kila ner i källaren när man ska... Ja ni vet^^

Nu ska jag i alla fall äta upp min frukost och sätta igång plugget. Sen tvättar jag också förresten. Lika bra när man ändå är vaken ju:)

Hoppas ni får en toppenbra dag idag! Det är freeeeedag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Lina - en 20årig djurtokig tjej

SV: Joo det är väll bra! :D



Ha en toppen fredag!

2011-03-18 @ 09:51:25
URL: http://nonelikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0