14 mars

Godmorgon!

Måndag och tidig morgon. Inte så kul, men det är inte mycket att göra åt;) Idag kommer nämligen hantverkarna hit och börjar med badrummet. Hur knäppt det än kan verka kanske så är jag bara glad att det kommer igång. Allt som blir konsekvenser till det här, att inte kunna duscha hemma, springa ner i källaren på toa o.s.v., det är liksom rätt lätt att leva med om man säger så. Vi får ju ett nyrenoverat badrum! Då kan man stå ut med mycket;) 2 år har det tagit nu... Att tjata och hävda vår rätt att få ett nytt badrum. Men det gick:D

Idag ska jag iväg och fixa en skoluppgift hela dagen. Sen ikväll blir det först ett möte med sjukgymnasten om mina knän och sen dans i tre timmar:D Måste hinna duscha på studion också bara... Aja, det löser sig.

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Vi kan köra på med att du skriver så svarar jag ibland tycker jag. Kanske kan få nått i veckan? :)

2011-03-14 @ 07:38:12
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0