12 mars

Godmorgon

Tidig morgon för mig idag. Dags för jobb:P Jag är inte alls sugen på det idag. Igår kändes det helt okej att gå iväg, men efter en så hemsk kväll som igår så var det inte så kul. allt gick snett om man säger så. Plus att de flesta kunder var sura och otrevliga. Orkar inte med sånt där nu... Samtidigt var älsklingen ute och åt med en kompis. Det är han så klart mer än värd och jag missunnar inte honom det, men det kändes lite tungt;P

Aja, så är det. Nu ska jag bara gå in och jobba mina dryga 5 timmar sen är det över för den här gången. Tack och lov... Längtar verkligen efter den dagen då jag kan säga upp mig:( Och ja, jag är tacksam för att få in extra pengar, men på mitt jobb är det svårt att tänka så hela tiden...

I eftermiddag ska vi i alla fall hem till mina föräldrar och fira mamma som fyller år. Ska bli skönt med en lugn och skön kväll med människor man älskar runtom sig.

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: sara

är inte heller sugen på jobb idag. tur att man får lite pengar för det. :)

2011-03-12 @ 08:21:36
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag jobbade också igår, ibland är det bra drygt med lördagsjobb :(

2011-03-13 @ 09:44:26
URL: http://linastrandh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0