9 juni

Hej på er

De där tidiga blogginläggen som inleds med Godmorgon har försvunnit lite tyvärr;) Nu blir det när jag har tid helt enkelt.

Idag är jag ledig igen:D Känns fortfarande overkligt ju haha. Passar dock på att tvätta idag. Och så har jag skrivit klart och skickat in min sista skoluppgift. Så nu är jag verkligen helt fri.

Annars idag ska jag nog inte göra något alls faktiskt:) Eller jo, läsa lite och så, men inga måsten. Sen ikväll blir det träning och sen valpkurs. Sami var ju så duktig sist så vi hoppas att han ska vara lika duktig idag:) Men det är han säkert.

Nu måste jag ner till tvätten. Pööss på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jo, tack det bra med mig också. Hinner knappt med bloggen nu när jag jobbar så mycket. Såg att jag inte fått något inlägg från dig men du får skriva om vad du vill bara du håller dig till ämnet relationer. Låter det bra?

Kram

2011-06-11 @ 11:17:06
URL: http://slipsens.se
Postat av: elin

Vad gör du?

2011-06-16 @ 21:19:10
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0