5 juni

Hej svejs på er

Oj vilken konstig dag jag haft idag. Eller konstig och konstig, men annorlunda då:) Jag tränade imorse som jag gjorde förra söndagen men sen åkte jag hem och gjorde absolut ingenting... Känns jättekonstigt. Älsklingen är i Växjö med familjen och brödernas respektive. Jag blev hemma eftersom vi ansåg att Sami är för liten för att bo på hotell än så länge plus att jag ju jobbat. Väldigt tråkigt. Känns jättekonstigt att vara helt ensam. Jag är inte så förtjust i det om man säger så:P Avskyr att vara ensam. Visst, ibland är det skönt, men då oftast bara nån timme här och nån timme där nån enstaka kväll... Nu är det tre dagar på raken liksom. Men aja, så är det. Jag överlever ju klart, men det är trist att inte kunna vara med. Så himla härligt gäng ju!

Nu ska jag hoppa in i duschen, har legat och solat på balkongen hela dagen. Är helt svettig och ofräsch efter det tack vare 43 graders värme... Japp, så varmt har det varit på vår balkong idag:) Inte dåligt det inte.

Hoppas ni får en fin kväll. Själv ska jag sitta på balkongen hela kvällen och läsa och mysa:) Längtar till imorgon när älsklingen kommer hem dock♥

Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0