7 juli

Hej på er

Blir många eftermiddagsinlägg just nu;) På morgnarna äter vi alltid en mysig frukost och sen ska vi iväg direkt. Vi mår toppen här uppe. Vill aldrig åka hem ju!

Dagen började dock inget vidare... Mitt bett var lika svullet igår och värkte som bara den så älsklingen övertalade mig att åka och kolla det. Och jo, jag insåg väll också att det var dags, men avskyr att åka  till läkare:P I alla fall, vå åkte till vårdcentralen som ligger här i närheten, men där var inte en kotte. Så på efetrmiddagen åkte vi till en vårdcentral som låg 4 mil(!) bort... Där fick jag veta att jag fått ett ovanligt insektsstick eftersom det svullnat upp så otroligt mycket. Svullnanden gick nedanför knät idag:P Dessutom hade jag tydligen feber? Hade jag inte känt av alls tyckte jag. Men fick penicillin så nu går jag på det i 10 dagar:P Det suger. Verkligen!! Aja, men skönt att få motmedel i alla fall. Tycker redan svullnanden är på väg ner.

Innan jag åkte iväg till den andra vårdcentralen gjorde jag något jag velat göra jättelänge. Jag fick rida islandshäst! Det har jag velat göra ända sedan jag började rida när jag var liten typ. Så det var en liten dröm som gick i uppfyllelse;) Och gud vad härligt det var! Underbart att uppleva naturen från hästryggen. Fick även testa på att tölta, vilket var riktigt kul. Och sen galoppera så klart, det har jag inte gjort på typ 6 år så det var lite spännande ju;) Fast det gick hur bra som helst.

Nu sitter vi ute och njuter av naturen. Vi ska snartt grilla lite och bara mysa igen eftersom vi har vår månadsdag idag. Min underbara älskling och jag. Kan inte fatta vilken tur jag har som har en så underbar pojkvän♥

Hoppas ni får en mysig kväll ni med:) Pöss och kram

Kommentarer
Postat av: iingetnaamn

det vore kul om du ställde en fråga i min frågestund,

den avslutas 20.00 ikväll ! (:

2011-07-07 @ 19:02:14
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej! allt bra med dig? :)

2011-07-07 @ 21:30:19
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0