4 juli

Hej hopp på er:)

Ni som är kvar och orkar hänga med i min dåliga uppdatering vill säga;P Det har varit lite lågt här på sistone. Har velat ta det lugnt med allt på sistone och bara ha ledigt så även bloggen har fått vila. Men nu kanske jag tar tag i det igen? Vem vet;) Häng med så får vi se.

Just nu sitter jag på verandan till en stuga vi hyrt i Dalarna. Här är underbart vackert, lagom varmt och lugnt och skönt. Vi kom upp igår eftermiddag och blev genast lockade att gå ut och gå en sväng så det var precis vad vi gjorde. Sen grillade vi på verandan och njöt av livet i stort. Vi bor ju i lägenhet så att kunna grilla hur vi vill, spela musik hur högt vi vill, duscha när vi vill o.s.v. är ju ingen självklarhet för oss. Därför känner vi det som att vi är i paradiset just nu;) Vi älskar båda naturen så det är också en bidragande orsak till varför vi trivs så bra. Vi vill nog aldrig åka hem...

Idag har vi varit och fixat lite småsaker, som mat och fiskekort o.s.v. Sen var vi ute och gick en 5 km lång runda i skog och mark. Riktigt härligt! Här är så fint och så tyst. Ute i skogen kändes det som att man kunde ta på tystnaden. Precis vad jag behöver och vill ha:) Älskar norra Sverige. Det är så mycket härligare här än någon annanstans och det är så rent och fräscht i luften. Nää, här vill jag stanna för alltid;)

Nu är älsklingen och fiskar så jag tänkte sätta mig och läsa lite och bara mysa. När han kommer hem ska vi grilla igen och spela lite spel på verandan. Mysfaktorn blir hög ikväll alltså;)

Hoppas ni får en mysig kväll! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kul blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-12 @ 14:02:52
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0