28 juli

Hej svejs på er

Idag är jag ledig så jag tog lite sovmorgon på det;) Gcik upp vid halv nio och kände mig hyfsat pigg. När jag vaknade klockan 7 i morse första gången så sprängde huvudet som bara den så jag fick gå och lägga mig igen. Jag sover nog alldeles för hårt... Går det att göra något åt det? Nån som har nåt tips?

Igår kväll hade vi fullt upp här hemma. Vi köpte en soffa, ett soffbord, fem hyllor som vi satt ihop till tvbänk/bokhylla och ett vitrinskåp. Dock fanns inte dörren till det så det får vi försöka få tag på idag... Förhoppningsvis kommer de in idag. Annars blir jag ledsen;) Tredje dagen vi är på Ikea idag i så fall nämligen, hehe. Så nu har vi i alla fall ett helt nytt vardagsrum. Utom matbordet då, men det är ju så fint som det är^^ På lördag ska vi köpa två små bokhyllor också, sen är allt klart. En tavla och ett nyckelskåp som vi köpte i Dalarna ska upp också bara. Sen är det helt klart. Åh, underbart. Perfekt plugginspiration att sitta i soffan nu ju;) Så det blir m.a.o en del sånt idag plus lite hyllor att skruva ihop och en hylla att tömma. Älskar sånt här med att ändra om och förnya:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0