25 juli

Godmorgon på er:)

Helgen bara försvann den här gången ju... Var nästan helt ledig, jobbade bara 5 timmar i lördags. Men ändå så försvann tiden. Älsklingen och jag hade planer på olika håll så vi hann knappt ses. Lite tråkigt, men så är det. I fredags hade vi lite filkväll men vi var båda så trötta att vi typ halvsov i soffan haha. Sen i lördags jobbade jag och träffade en kompis medan han var iväg och hjälpte sin bror att flytta. Igår var jag iväg och tränade när han fiskade och sen var vi på middag hos mina föräldrar.

Så det var fullt upp;) Men det är rätt skönt ändå. Jag gillar när det händer mycket:) Den här veckan blir rätt lugn också. Idag är dock värsta dagen eftersom jag jobbar 10-19.30:( Hemsk tid. Nu trivs jag ju för all del inte perfekt på jobb överhuvudtaget, men den tiden är riktig ångest... Så jag får börja ladda nu hehe;) Sitter och äter lite frukost och ska sen ta cykeln till jobb för en gångs skull. Måste ju hem på lunchen och ta ut Sami:)

Hoppas ni får en jättebra dag idag trots måndag och regn! Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0