18 juli

Godmorgon!

Eller jag har ju varit vaken sen sju i morse;) Trodde jag skulle få en härlig sovmorgon men så kom jag på att jag bokat tvättid.. Aja, så är det. Skönt att komma igång kanske:) Det som är tråkigast egentligen är ju att semestern är över. Två underbara veckor med världens finaste älskling är över... Tiden bara sprang iväg. Och nu är jag ensam hemma igen. Inte särskilt kul, men så är det. Förr eller senare hinner vardagen ikapp en.

Aja, har bestämt mig för att inte bli höstdeppig eller nåt sen och inte ha ångest över att semestern är över. Nu gäller det att njuta av sista året som student, sen börjar allvaret;) Tyvärr får jag börja plugga redan nu eftersom jag slarvat med plugget på terminerna innan... Omtentor:( Fy tusan. Men men, som sagt får jag skylla mig själv. Måste bara se till att ta mig i kragen och verkligen göra det här! Ni som känner mig; jaga på mig! Tjata gärna på mig att jag måste sätta fart. Jag är inte nåt vidare på att ta tag i sånt här på egen hand:P

Aja, nu ska jag snart ner i källaren och sen börja läsa. hoppas ni får en bra dag:) Puss på¨er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0