Lång dag idag...

Usch ja, den här dagen har varit väldigt lång. Kanske beror på att jag som sagt vaknade vid fyra och gick upp vid halv sju;) Har fått gjort massor så det är ju bra. Jobbet nu på kvällen gick faktiskt riktigt fort. Dock måste jag sett ut som en zombie eller nåt haha. Trött som bara den plus magont och illamående gav nog inte världens finaste nuna om man säger så;)

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen sooova! Tidig morgon imorgon så kommer nog inte att blogga på morgonen. Dock ska jag berätta om en speciell och rolig sak imorgon;) Så titta gärna förbi på eftermiddagen!

Sov gott med er nu! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Aline

oh längtar, blir nyfiken

2011-01-15 @ 01:28:05
URL: http://alinescloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0