Kärleksvisan

I somras när kronprinsessan gifte sig var jag i Spanien. Det var inte alls kul att missa en så stor händelse. Jag är monark ända in i själen också så det kändes jättekonstigt, jag hade ju sett fram emot ett svenskt kungabröllop hur länge som helst:) Men det var inte mycket att göra åt så klart. Men när jag kom hem satt jag klistrad framför bröllopet som mamma och pappa spelat in. Jag såg allt, inklusive konserten kvällen innan bröllopet. Alla låtar som framfördes var fina på sitt sätt, men det var framförallt en låt som jag fastnade för; Kärleksvisan som Sarah Dawn Finer sjöng. Tårarna bara rann och rann hela låten igenom. Och frotfarande när jag lyssnar på den så känner jag tårarna bränna bakom ögonlocken. Jag vet inte varför egentligen, men den berör mig på nåt sätt som jag inte kan förklara. Det är inte många låtar som påverkar så, men den här gjorde verkligen det.

Lyssna på den här och säg vad ni tycker, visst är den helt underbar? Puss

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg :)

2011-01-16 @ 13:38:59
URL: http://maaliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0