Effektiv dag

Jag som skulle plugga hela dagen hehe;) Hittills har jag pluggat ca 20 min... Men har fått gjort en massa annat. Jag har varit och handlat mat, shoppat nytt block och lite pennor inför föreläsningarna på onsdag(jo, det blir faktiskt roligare med ett fint block och fina pennor...) Sen har jag ringt min farmor och morfar och berättat om förlovningen och ringt till vårdcentralen. Har tre födelsemärken i pannan som jag vill ta bort. Superläskigt, men är trött på att alltid köra borsten i dem, det gör så j*vla ont. Och så är de ju inte precis översexiga heller...

Blev så glad också idag, jag hittade nämligen laktosfri keso på affären:D Haha, snacka om att bli glad över småsaker;) Men jag älskar keso så när jag fick veta att jag var laktosintollerant var det en av de saker jag sörjde över att jag inte kunde äta... Men nu så kan jag äta det igen som sagt:)

Nu ska jag försöka få lite pluggat här. Tar emot som bara den, särskilt när det är så många bra program på tv som jag aldrig hinner se annars ju;) Aja, men får försöka varva. Nu är det jäkligt bra med reklam, haha;)

Har ni en bra dag idag? Vad gör ni?:) Puss

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-18 @ 15:01:42
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Trevlig blogg du! :P

2011-01-18 @ 15:35:38
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0