5 januari

Hej svejs!

Hur ar det med er hemma i snon?:) Har ar klockan 8 pa kvallen och vi har val runt 25 grader. Jo, men jag maste fa ackla er lite, hehe:) Vi har det ju sa himla bra har. Det blir ju inte sa mycket uppdatering har dock. Tiden gar sa fort sa jag vill inte sitta vid datorn for mycket.

Vi har legat pa Poda Island och skaffat oss en rejal branna och jag fick damma av min tyska lite haha:) Gick val sadar haha.

Igar var vi ute pa en snorkeltur. Det var kul att gora nagot annat an att bara ligga och pressa:) Vi akte forst till en liten o dar vi fick snorkla lite. Snacka om att ha en sugpropp i ansiktet, hehe. Forsta gangen for mig sa det kandes ratt knappt. (hoppas ni fattar utan prickar,haha:)) Sen akte vi vidare till Hong Island dar vi akte in i en lagun med baten. Fantastiskt vackert! Naturen har ar verkligen sa vacker att den tar andan ur oss! Sen fick vi ligga en stund pa stranden pa Hong Island efter en god thaimiddag. Jag blev dock riktigt kass i magen sa fick halla mig i skuggan resten av dagen. Inte sa kul, men sa ar det. Kvallen blev lugn och jag sov en hel massa innan vi gick ut och at. Idag mar jag lite battre, men ar fortfarande lite lam i kroppen och fruktansvart seg. Hoppas de ger med sig till imorgon:)

Idag har vi varit ivag och gatt upp till Tiger Temple. 1237 trappsteg rakt upp for en klippvagg... Tro mig, det var sjuuukt jobbigt! Vissa trappsteg var laga, vissa var hoga, vissa var branta o.s.v. Vi var totalt genomsvettiga nar vi kom upp! Allt pa kroppen var blott! Jag har nog aldrig svettats sa mycket, haha:) Men nu kan vi ju ata en massa godis utan daligt samvete:P Efter den svetturen fick vi rida elefant. Sa hima kul. Rakt ut i djungeln. Snacka om upplevelse. Bade alsklingen och jag fick prova att sitta framme vid huvudet eller hur man ska saga. Med benen bakom oronen liksom... Ja, ni fattar:) Laskigt och vingligt, men riktigt kul. Efter ritten fick vi mata med bananer, men hon nojde sig inte med det utan ville ha kameran ocksa haha:D Nu har vi precis atit i alla fall och ska snart ge oss ivag ut pa stan en svang.

Hoppas ni har det bra dar hemma! Skickar hem en massa sol och varme! Puss och kram pa er!♥


Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Vill du bli Dagens blogg? Skynda dig in på min blogg och anmäl dig nu då! Tävlingen avslutas ikväll klockan 00.00 :)

2011-01-07 @ 17:12:01
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0