25 januari

Godmorgon!

Sovit gott? Jag sover jättekonstigt just nu... Mardrömmar som leder till huvudvärk och jag vaknar hela tiden och kan knappt somna om. Nån som vet varför? Inte alls kul:( Vet inte alls vad det kan bero på. Jag brukar förvisso sova dåligt dagarna innan en tenta, men ändå. Inte såhär.

Aja, inget att göra åt det nu. Idag har jag föreläsning, men inte förrän klockan ett. Känns lite konstigt faktiskt. Men har gått upp lite tidigare, dels för att jag inte kan sova, men främst för att plugga. Igår gick det inte alls bra att plugga... Varje gång jag började så slutade jag efter typ fem minuter för jag orkade verkligen inte. Alltså inte orkade som i jobbigt utan mer för att jag inte har någon som helst motovation. När man vet att lärarna rättar så otroligt noga att ingen i klassen får VG... Då är det svårt att hitta motivation om man säger så:( Men det är bara att bita i. Så idag ska jag kämpa på. Det blir en del plugg ikväll också. Älsklingen ska ju på handboll idag så jag kan sitta utan att vara tråkig;)

Efter tentan imorgon ska jag gå på bio och det är kanon att ha något att se fram emot efter. Allt blir lite lättare då:) Sen på torsdag ska jag få lov att vara helt ledig faktiskt;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er♥

Källa

Kommentarer
Postat av: lindshe

Good morning! ;D

Hoppas att du får en bra dag ! <3



PS, tipsa mig gärna om du har någon tävling någon ggn!

2011-01-25 @ 08:43:36
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Etta

Hej!

ville bara säga att jag tycker att du har en jättefin blogg ;)

kram!

2011-01-25 @ 09:53:26
URL: http://ettass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0