20 januari

Godmorgon!

Hehe, jag tog en liten sovmorogn idag;) Men var så sjukt trött. Vet inte varför egentligen. Det var förvisso en lång dag igår, men det brukar inte vara några problem. Aja, det var skönt att sova ut i alla fall:) Igår kväll var ju Karin här och vi käkade revbensspjäll. Det har blivit lite av en tradition för oss, haha. Sen satt vi och snackade en masssa. Det var riktigt härligt att få snacka av sig lite. Vi hade inte setts på evigheter så det var en del som vi hade att prata om♥

Idag är jag plötsligt ledig hela dagen eftersom läraren är sjuk. Bra med tanke på att jag verkligen behöver plugga nu inför nästa vecka... Men usch vad jag inte vill. Jaa, jag är gnällig, förlåt. Men jag är så trött på att misslyckas:/ Det borde inte ta så hårt som det gör, men eftersom jag alltid haft bra betyg så känns det hemskt att hela tiden bli underkänd. Jag pluggar ju, men det blir fel ändå och det är j*vligt stressande. Jag vill ju klara det här... Nåja, bara att hugga i antar jag:/

Hoppas ni får en jättebra dag! Puss och kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0