19 januari

Godmorgon!

Herregud vilken träningsvärk jag har idag:D Kunde knappt komma ur sängen och struttade sunt som en pigg 90-åring innan alla stela leder vaknat ordentligt, haha. Men jag är ju en sån som gillar träningsvärk så det var mest välkommet:)

Idag är det skolstar för mig. Känns både konstigt och bra på samma gång. Skönt att få komma igång med livet igen, men samtidigt känns det konstigt och så slutgiltigt att ledigheten är över på nåt sätt:) Thailand kommer allt längre bort också och det är nog det som är mest ledsamt... Hade två underbara veckor där. Mitt livs bästa tid;)

Ikväll ska jag träffa världens bästa Karin. Vi har så sjukt mycket att prata om, har ju inte träffats på flera veckor. Så vi ska äta lite ihop och bara snacka en massa. Ska bli så kul! Längtar redan;)

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Nej, nej, jag tjänar inga pengar på att blogga. Hur är det med dig förutom träningsvärk då? :)

Kram

2011-01-19 @ 08:04:09
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0