17 januari

Godmorgon!

Idag har jag äntligen fått sova normalt:) Gick och la mig vid tio och vaknade först när älsklingens klocka ringde. Sen somnade jag t.o.m om en stund. Riktigt skönt! Så jetlagen är kanske helt borta nu då?;) Min mage har också hittat hem nu så att säga haha.

Igår var min första lediga dag på helgen så det är riktigt skönt att jag får vara ledig idag också. Jag har dock en hel del som jag måste ordna inför skolstarten på onsdag. Bl.a ta bort alla julsaker:D Lite sent kanske, men har inte hunnit tidigare. Men jag har i alla fall samlat ihop allt på en plats så det ska egentligen bara packas ner. Det jobbigaste blir att stryka gardinen och bordsduken... Jaa, jag är noggrann med det;P Men det blir ju så mycket finare om allt är struket. Tycker jag i alla fall:)
Sen ska jag hinna plugga idag också. Har en förnedrande omtenta i skatterätt att förbereda inför... I eftermiddag ska jag fixa naglarna, jag har ju gele i vanliga fall, men de föll av i Thailand... Dessutom ska jag träna. Ska bli så himla skönt att komma igång igen. Det har ju varit lite upp och ner med det på senaste tiden. Först muskelinflammationen och sen var vi bortresta i två veckor. Vi hade tänkt träna där, men det blev aldrig av. Det fanns inget gym och vi tyckte det var för varmt att springa;) Aja, men nu kör vi! Båda två. Så fort snön är borta ska vi ut och springa tillsammans också. Känns bra det här:)

Hoppas ni får en toppenbra dag trots att det är måndag och grått ute:( Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0