16 januari

Godmorgon!

Eller inte riktigt kanske. Vi vaknade klockan åtta idag. Skönt att vi fick sova så länge i alla fall:) Kanske att dygnsrytmen är på väg tillbaka nu då. Har i alla fall sovit som en stock. Vi kom hem rätt sent och jag höll på att somna redan hos mina föräldrar:P Så när jag väl kom i sängen så somnade jag innan huvudet landat på kudden;)

Älsklingen har varit och handlat nu på morgonen så vi har ätit lite bullar och haft det mysigt. Just nu tittar vi på film, Troja. Fy fasiken vad Brad Pitt är pumpad btw... Herregud, värsta bodybuildern ju:P

Nu måste jag sluta skriva, älsklingen blir gnällig eftersom filmen är pausad, hehe;)

Hoppas ni får en jättebra söndag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0