15 januari

Godmorgon:)

Naturligtvis vaknade jag tdigare än vanligt så jag tänkte slänga in ett inlägg ändå:) Vaknade egentligen kvart över fyra, men lyckades somna om. Är lite piggare idag så förhoppningsvis håller det på att rätta till sig. Det enda som inte rättat till sig än är min mage... Systemet funkar inte som det ska om man säger så. Inte så kul, men det ska väl ordna upp sig det med:)

Idag är det jobb på schemat:/ Lagom kul ju, men jaja. Halv nio till två bara så det går rätt fort. Jag håller dock fortfarande på att söka andra jobb. Så om ni har nåt förslag får ni gärna hojta till:)
I eftermiddag ska vi till mina föräldrar. Ska bli riktigt mysigt med en helkväll med familjen. Vi har inte träffats på typ tre veckor eftersom vi varit bortresta och de har varit bortresta o.s.v. Så det ska bli riktigt härligt att träffa dem ikväll! Vi har ju så mycket att berätta om vår resa och allt.

Återkommer med det jag ska berätta här senare idag;)

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: Lanah

Hoppas du får en fin lördag :)

2011-01-15 @ 08:54:20
URL: http://lanahs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det är sant, tyvärr.

Självklart komer jag att göra det!



Hoppas att du får en bra ördag och att kvällen blir mysig! :)

2011-01-15 @ 11:48:46
URL: http://sandrawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0