Melodifestivalen nästa

Nu är jag hemma igen. Helt slut i huvudet som vanligt... Jag gör inte så mycket fysiskt, men fy sjutton vad psykiskt utmattad man är efter en dag i kassan. Blir galen på vissa människor. Vem har uppfostrat dem liksom?

Aja, nu är det över för den här gången och jag är nu leedig:D Har tre dagar framöver att se fram emot då jag ska till världens finaste tjejer i Stockholm♥ Längta! Men först ska älsklingen och jag på Melodifestivalen live ikväll. Åh, vad jag ahr sett fram emot det. Ska bli så himla kul! Älsklingen är så underbar att det inte är sant!

Just nu är jag ensam hemma så har packat lite och slagit in en present till en av tjejerna, hihi:) Ska bli kul att se om hon gillar den. Hoppas det. Så himla svårt det är att packa för två dagar förresten... Man vill ju ha med sig både myskläder och "vanliga". Aja, men nu är det packat i alla fall. Sen var det förresten svårt att packa necessären också... Man får ju inte ha krämer på flyget i handbagaget och jag ahde tänkt att jag skulle kunna ha bara handbagage när jag flyger hem(tar tåget upp). Hoppas sminket kommer igenom kontrollen:/ Vi får väl se.

Nu ska jag ladda om batterierna lite och ta det lugnt! Hoppas ni får en jättehärlig kväll allihop! Puss pch kram på er

Kommentarer
Postat av: elin

Hahaha, ja kassa arbete är krävande.

Man tror inte att människor är så pass iq/vänlighets befriade som vissa av dom är. Haha

2011-03-01 @ 11:34:08
URL: http://inthebubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0