26 februari

Godmorgon!

Sovit gott? Det har jag:) Halsen känns konstig fortfarande. Kan inte beskriva det. Inte som vanligt halsont utan mer som att halsen är svullen. Hoppas inte det är halsfluss... Är trött på att få en eller annan anledning till att inte få träna:( Men just nu får jag väl vara stilla. Suck. Aja, så är det.

Nu ska jag snart ge mig iväg till jobb. Kul... Men det brukar gå snabbt. Sen är det två veckor till nästa gång. 
Och jag har verkligen nåt att se fram emot, ikväll har älsklingen nämligen bjudit mig på Melodifestivalen:D Hur underbar är han på en skala? Och hur tur har jag som är tillsammanse med honom! Snacka om att jag gjort ett kap;) Kan inte alla bara säga det till honom, att han är världens bästa pojkvän?;) Nä, men har ni nåt bra tips på vad jag ska ge honom i present när vi har tre år nästa helg..? Alltid lika svårt tycker jag:P

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0