24 februari

Godmorgon!

Kan inte sova längre nu trots att jag egentligen är ledig. Hemtentan jagar lite nu. Jag är klar med den, ska bara läsa igenom den, men jag har inte några sidhänvisningar i sista frågan... Har skickat ett mail till min lärare och frågat om hur jag ska göra så nu sitter jag som på nålar för att se vad hon svarar. Om jag inte får nåt svar måste jag åka in till bibilioteket och se om jag kan få tag på några sidor... Hoppas hon svarar snart:/

Annars är jag som sagt ledig idag. Solen är framme och strålar in genom fönstre. Så om jag slipper åka till bibilioteket ska jag ta en lång härlig promenad och sätta mig nånstans och njuta av solens värmande strålar. För trots att det är kallt ute så värmer solen lite i alla fall. UNDERBAAART:D Åh, låt den stanna nu då!

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Emmie

Sv: Bara fint här :) Ska du hitta på idag då? :)

2011-02-24 @ 10:22:25
URL: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0