Ångest

Hör sitter jag ensam uppe och är dränkt i nationalekonomi, phillipskurvor och avkastningsmetoden... Det är precis så kul som det låter:/ Är inte sp trött men fruktansvärt uttråkad. Älsklingen har gått och lagt sig för längesen. Det känns som om jag är den enda som är vaken just nu. Har sån ångest inför imorgon att det knappt är sant. Vill verkligen klara den men har nog slarvat med plugget igen. Suuuuck! Jag har verkligen noll och ingen motivation kvar. Jag är så trött på att plugga. Men vad gör man? Bara att kämpa på ju. En termin kvar och det gäller att njuta så klart. Men jag är så rastlös av mig att jag bara vill börja jobba. För att ha nåt att göra varje dag och för att få en jämn inkomst så klart.

Aja, en sak i taget. Nu ska jag plugga tills jag somnar i böckerna typ och sen köra så det ryker imorgon. Så får det bära eller brista. Kan inte göra mer just nu ju.

Sov så gott! Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0