9 december

Hej på er

Hur är det med er? Här är det bara bra. Sitter just nu och lyssnar på när grannarna bråkar haha. Lite roar mycket eller vad?;) Blir mest fascinerad av att det är så lyhört. Stackars grannar när min och älsklingens envishet krockar haha;) Ingen ger sig så det lär låta hemskt, även om det inte är så farligt egentligen;)Tur att det var längesen. Vi har det som jag nämnt tidigare bättre än nånsin, vill bara påpeka det^^

Aja, så är det. Hittills idag har jag sett på julkalendern(haha, vad vuxen jag låter;) ) och varit ute med Sami en längre runda. Så himla skönt trots stormen. Om en stund ska jag iväg och träffa mamma en snabbis. Sen blir det fredagsmys med fina Karin. Ska bli skönt med en kväll med en massa skitsnack och skratt:)

Hoppas ni har en bra dag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: jane

åh söt hund :))

2011-12-09 @ 16:55:15
URL: http://janewennberg.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0