23 december

Hej på er

Ja nu är det nära. Snart är det den underbaraste dagen på året. Enligt mig i alla fall:) Älskar verkligen julen.

Den här dagen bötade jag och älsklingar med att tvätta. Inte så kul men så är det när man bor i lägenhet;) under tiden tvätten varit igång har vi bara myst och passat på att vara tillsammans. Ikväll och inatt är vi nämligen ifrån varandra. Jag ska till mina fina föräldrar för trafitionsenlig lille julafton med allt vad det innebär:) Bl.a. dopp i grytan sent ikväll:D

Hoppas ni får en härlig kväll! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Emelie Sandgren.

Vad härligt! Hoppas du får en fin jul.

2011-12-23 @ 14:31:09
URL: http://emeliesbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0