22 december

Hej på er Åh, det är bara 2 ynka små dagar kvar till julafton. Helgalet ju. Jag har verkligen inte hunnit med i år. Julkänslorna är väl sådär närvarande;) Men de kommer garanterat imorgon när jag ska hem till mina fina föräldrar och mysa. Jag ska även sova över där för att få riktig nostalgi:) Kommer dock kännas konstigt utan älsklingen... Aja, men så är det. Idag är jag 100% ledig. Inget jag måste göra. Igår bakade jag ju och jag har pluggat det jag ska innan jul så jag är rätt nöjd med min insats;) Om en stund ska jag gå ut en runda med Sami. Han trivs nog nu när jag är ledig och har tid att gå ut långa promenader:) Han är så myckt lugnare numer också, jag tror han börjar bli vuxen haha. Vi får väl se vad som händer vid 18 månader. Vi har ju hört att det ska vara värre då. Jaja, det får vi ta då;) Ikväll ska jag bjuda älsklingen på restaurang. Det förtjänar han eftersom han får ledigt under julen och har jobbat extra hårt de sista dagarna nu. Så vi ska fira lite:) Hoppas ni får en härlig dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hoppas du har en underbar torsdag! :)

2011-12-22 @ 18:32:38
URL: http://gabriellaita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0