20 december

Hej på er

Allt bra idag?:) Med mig är det bara bra. Slapp tydligen kräksjuka och allt tack och lov. Blev rejält skrämd igår natt. Vill ju inte förstöra julen med det!

Hittills idag har jag gjort lite småsaker, bl.a. slagit in alla julklappar. Så nu är allt det klart:) skönt. Senare ikväll ska jag och älskling iväg på ett möte och sen träna. Vill inte gå in på vad mötet är för det har inte alla med att göra. Än;) Men jag ser fram emot det o h framförallt att träna. Jag vågade inte träna igår så nu har jag världens abstinens haha;)

Hoppas nu får en bra dag! Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emelies bilder.

Vad skönt att du slapp! inte roligt alls..

2011-12-20 @ 16:11:23
URL: http://emeliesbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0