2 december

Godmorgon

Allt bra med er? Är uppe tidigt idag, dels för att se julkalendern på tv(ja, jag är rätt barnslig;) men det är ju så mysigt!) dels för att vi har hantverkare i lägenheten-igen... Drygt. Tur jag är ledig idag. Eller ja, pluggar hemma:) Så man slipper lämna ut nyckel. Avskyr det, att lämna ut nyckel till främmande människor. Skulle vara livrädd för att lägenheten skulle bli länsad när jag är borta. Aja. Nu löser det sig ju:)

Idag är jag som sagt hemma hela dagen och pluggar. Ev ger jag mig ut med Sami en runda men annars är jag begravd i böcker hela dagen:)

Ikväll blir det lite myskväll med fina vänner. Och imorgon julens höjdpunkt, julmarknad i Helsingborg. Läääängtar^^

Hoppas ni får en bra dag! Puss och kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en fin dag sötnos! =)

2011-12-02 @ 13:27:21
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0