14 december

Hej hej:)

Hur är det med er idag? Här är det toppen! Hade en härlig dag igår. Var inne i stan och köpte de sista julklapparna. Så nu är jag helt klar:) Skönt. Dock var det rätt tråkigt väder så det var trots allt skönt att åka hem. Tyvärr så blev hemresan mindre rolig då en kille spydde på bussen... Mysigt. Örk! Tur man kan kontrollera sin egen mage när man sitter i sån odör. Fyyy! Ska nog aldrig åka buss igen hehe;)

Aja, på kvällen hade älsklingen planerat lite Luciafirande. Vi köpte lussekatter, älsklingen ordnade glögg och så såg vi på Luciatåg på tv. Därefter lagade vi mat och såg sen på "En julsaga". Mys på hög nivå. Jag har världens finaste pojkvän. Kan inte få det bättre eller vara lyckligare. Fattar inte hur jag kan ha sån tur.... Älskar honom för alltid. Längtar till vi kan gifta oss. Men det lär dröja, vi har så mycket vi vill spara till;)

Idag blir det plugg och träning för mig. Sen jobb ikväll. Tillbaka till verkligheten;) Men trivs så bra med jobbet så jag är inte så orolig eller ens ledsen för att jobba kväll. Det enda negativa är att älsklingen och jag får mindre tid. Men å andra sidan har jag alla helger lediga och det är guld värt!

Nu ska jag fixa lite frukost här. Hoppas ni får en bra dag:) Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0