31 augusti

Hej svejs i lingonskogen

Mogen jag känner mig då;) Haha, näero, men lite barnslig är jag allt. Kommer jag nog alltid att vara.

Idag är jag lite ledig. har varit ute med vårt lilla troll och gått i skogen i nästan två timmar. Grymt skönt väder ute. Nu sitter jag och tittar på Gilmore Girls säsong 4. Fick hem den idag och så klart dyker jag rakt på den direkt;) Älskar verkligen den serien!

Egentligen vill jag börja läsa min kurslitteratur, men eftersom allt numer ska beställas via internet(vad är det för fel att köpa böcker i en bokhandel????? Slipper ju vänta 2 veckor på skitet) så sitter jag utan och får vänta några dagar till. Stress!! Aja, jag antar att det bara är att vänja sig ju;)

Ikväll skulle jag egentligen ha dansat, men jag har fått jätteont i ryggen så för en gångs skull ska jag vara smart och ta det lugnt. Det är surt som bara den eftersom jag älskar att dansa över allt annat. Dansen är mitt liv. Och nu hinner jag inte ens med det när jag fått nytt jobb och ska jobba kvällar. Men jag är å andra sidan så glad över att slippa Malmborgs och att få alla helger lediga att jag känner att jag kan ta det på ett sätt, men det svider ändå lite. Jag ska försöka ta några balettklasser i månaden, men vi får se om jag hinner med:(

usch vad trist det där lät, nästan lite gnälligt ju. Men jag är egentligen väldigt nöjd med min tillvaro. Nu när helgerna blir lediga kan jag ju äntligen ägna all tid åt vänner, familj och min underbara pojkvän utan att planera en månad i förväg:) Och det känns underbart bra. Allting löser sig liksom på nåt sätt. Jag ska nog hinna träna ändå så det blöir hur bra som helst. Positiv i alla lägen, here I come haha:)

Hoppas ni har en jättebra dag! Halva veckan avverkad nu! Puss och rkam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0