18 augusti

Hej alla troll;)

Idag är en mycket bra dag för idag är jag ledig. Helt ledig, as in inget plugg!!!!! Ända till måndag är jag fri från plugg;) Inte så länge för en del kanske, men för mig är det jättelänge haha. Men som vanligt när jag är ledig så kan jag inte bara sitta still och pilla naveln som vissa så fint uttrycker det. Blir rastlös galet snabbt så jag har redan hunnit göra både det ena och det andra. För det första fick jag damp i morse när internet inte funkade. Vilket det inte gjort sen i tisdags. Så jag ringde till 3. Tredje gången sen vi fick det i oktober... Och måttligt road så bad jag dem fara och flyga. Nä, inte riktigt så kanske, personen som sitter i andra änden kan ju inte rå för att de måste arbeta för Sveriges sämsta mobiloperatör. Men jag fick reklamerat skiten och ett löfte om att internet skulle stängas ner om två dagar. Så då var jag ju tvungena tt fixa ett nytt internet. Off to Telenor och fixade ett nytt som jag är lovad ska vara snabbare och ha bättre täckning. Håller alla tummar för det då!

Dessutom fick jag satt in lite pengar och fixat nya laktospiller. Så jag ahr hunnit vara lite effektiv trots en härlig sovmorgon:) Känns ju inte helt fel. Nu får vi bara hoppas att sk**3 håller vad de lovar om att inte skicka världens avslutningsräkning tjohej... De lovade att det bara skulle dras pengar för den tid vi använt det den här månaden. Annars ska de få med mig att göra och då är jag banne mig inte lika snäll som idag hehe;)

Aja, nu ska jag äta lite och sen ut och gå med min lilla lurviga vän. Världens finaste hund alltså:)

Hoppas ni har en bra dag. Puss och krma på er



Är han inte världens sötaste?;)


Kommentarer
Postat av: IDIS

Tjaa,bruden. Vad händer?=)

2011-08-18 @ 20:28:14
URL: http://sweetans.blogg.se/
Postat av: Sophie'

allt bra idag? :D

2011-08-20 @ 18:58:35
URL: http://sssophiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0