12 augusti

Hej på er

Sovit gott?;) Nä, skoja bara, jag har varit igång sen halv åtta. Eller okej, tjugo i... Men i alla fall. Jag har varit iväg på Pilates Ball redan. Riktigt härlig träning, helt klart! Älskar hur man använder hela kroppen och får långa muskler istället för stora och grova. Precis min typ av träning:)

När jag kom hem åt jag lite(intressant....) Och nu ska jag snart ringa till jobb och pausa min anställning(kan man kalla det för det...?) eftersom jag fått ett nytt jobb:D Efter fyra åt kan jag äntligen säga att jag ska pyssla med nåt anant än sitta i kassan och ta emot utskällningar. Förvisso är även det här jobbet ett kundmötesjobb typ, men det är till befintliga kunder via telefon. Jaa, många av er blir säkert jätteskeptiska när det är via telefon och ja, det är kanske jag också, men det är en viktig erfarenhet för mig eftersom mitt framtida arbete som mäklare kommer att baseras på typ 80 % telefonsamtal. Så det är bra träning när det kommer till att handskas med ev otrevliga människor. Jag tror det kan bli helt okej i alla fall. Allt är bättre än det jobbet jag har just nu så att säga;P

Hoppas ni har en bra dag idag! Fredag kväll ikväll ju:D I och med mitt nya jobb kommer även jag att ha alla helger lediga och bara det är en vinst i sig! ha det bäst! Pöss på er^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0