Valpdille

Hej på er

Ujujuj, här är det fullt upp:) Blev en lång natt natten till idag.... Vår fina Sami hade lite hemlängtan så han var väldigt orolig. Men det gikc väl helt okej. Vi sov hos honom i omgångar och så klart när jag sov hos honom så spydde han och kissade på golvet:P Men tur att jag inte är äckelmagad då;) Så det var helt okej. Var dock som en zombie när jag tog ut honom mitt i natten. Seb idag har vi varit jättetrötta båda två. Nu sover han i omgångar och väldigt länge varje gång konstigt nog... Vi får hoppas han sover gott inatt:)

Vi fick  förresten den valpen vi så gärna ville ha. I kullen fanns en hane som var lite mulligare än de andra, främst p.g.a. pälsen. Och jag föll pladask för honom. Han var lite udda, precis som jag, och gjorde gärna tvärt emot de andra, precis som jag;) Nu pratar jag bara för mig själv, men jag vet att älsklingen kände likadant, att det var den valpen vi ville ha:) Så vi är hur lyckliga som helst, oavsett sömnbrist;)

Nu ska vi snart ta ut honom igen. Hoppas han kan göra vad han ska så att säga. Han är jätteduktig och världens finaste!♥

Hoppas ni får en fin lördagskväll! pöss

Har inte hunnit fixa nån ny bild än så ni som sett den på Facebook får stå ut med samma bild;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0