7 april

Hej svejs:)

Har varit i skolan hela förmiddagen och imorse var jag alldeles för trött för att blogga;) Så jag får väl uppdatera lite nu. Här blåser som bara den utanför fönstret f.ö. Ointressant kanske, men så är det hehe.

Aja, i alla fall. Idag är en väldigt bra dag. Fick reda på att jag klarat min omtenta i skatterätt:D tack gode Gud säger jag bara! Och det knäppa är att jag knappt hann plugga. Bara några få timmar kvällen innan tentan p.g.a att jag pluggade till en annan tenta innan. Känns helknäppt. Så jag kanske inte ska plugga för mycket inför kommande tentor haha:) Oavsett vad så känns det här helt j*vla underbaaaaaaaart:D Har redan firat med lite kladdkaka som blev kvar från igår. Stor sten som har lyfts från mina axlar och min mage. Kanske är det här ett bevis på att livet är på väg att bli lite lättare igen:)

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag och älsklingen och ta vår sista dos av Twinrix. Vi vaccinerade ju oss innan Thailand och med den här sprutan har vi livslångt skydd. Eller 30 år eller vad det nu är. Så ser det som en investering även om det är sura pengar:) Efter det ska vi springa en runda. Får se hur det går idag. I fredags gick det ju inte så bra;)

Hoppas ni får en bra eftermiddag/kväll! Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0