5 april

Godmorgon!

Usch, har inte sovit gott alls inatt. Sover jättedåligt numer... Vet inte alls varför. Drömmer hela tiden att jag och älsklingen gör slut också:( Inte så kul. Dansen igår gick inte alls bra heller. Är det dags att lägga av...?

Menmen

Tänk att det är den 5 april redan... Fy vad tiden går fort. Imorgon fyller jag år... Det har jag nästan glömt bort. Brukar alltid bli lite som ett barn dagarna innan min födelsedag. För även om jag inte förväntar mig presenter och sånt så är det ändå nåt speciellt med födelsedagar:) Det är ju "min" dag på nåt sätt;)

Aja, men det är imorgon det. Idag ska jag till skolan klockan ett igen... Drygt! Dessutom är det en föreläsning som inte är viktig för kursen så att säga. Den är bara med för att lägga en grund inför de andra föreläsningarna. Lite konstigt, men vad gör man? Mitt samvete säger ju att jag borde vara där;) Typiskt mig, hehe. Men har ju inte direkt något annat att göra heller så:)

Ikväll ska jag hem till mina älskade, underbara föräldrar♥ Längesen jag träffade dem så ser verkligen fram emot att få träffa dem. De är mitt stora stöd i livet...

Hoppas ni får en jättebra dag idag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Alexandra från Skåne

Ha en underbar dag du med Annika! Att du drömmer drömmar om att du o din kille gör slut är nog för att du älskar honom så mycket som du gör att du är kanske rädd för att förlora honom?

2011-04-05 @ 11:01:18
URL: http://stadsglitter.blogg.se/
Postat av: Nattis

NEJ, Annika, du ska INTE sluta dansa!

Vi alla har upp och ner dagar då ingenting går och man frågar sig varför man sysslar med detta, sen nästa dag går allt och det är sååå kul!

Så ge inte upp! :)

Och grattis i förskott! :) Kram

2011-04-05 @ 13:58:37
URL: http://nattisdans.blogg.se/
Postat av: Emmy Asklöf

Kul att du är med i Dagens Blogg! :D

Kram

2011-04-05 @ 21:51:52
URL: http://emmyasklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0