4 april

Godmorgon!

Haha, ja, jag vaknade för bara en kort stund sen. Var nog rätt trött efter helgen;) Det har varit en bra helg, men med alla aktiviteter har det gått fruktansvärt snabbt...

Vi började med en lugn kväll i fredags bara älsklingen och jag. Vi var ute och sprang en runda på stranden i sanden först. Gick sådär för mig... Det var ju ett tag sedan jag sprang nu igen så för frösta gången på länge fick jag ont i lungorna av ansträngningen. Kommer inte ens ihåg när det hände sist. Inte så kul:( Men inget att göra åt. Efter att vi sprungit åkte vi och köpte tapas som vi åt till middag med vitlöksbröd och potatissallad:) Mumsigt!

I lördags började jag med att skriva Högskoleprovet. Typ alla i min närhet undrar varför. Så jag tänkte jag skulle berätta det;) Jag skrev det dels för att se om jag kunde få bättre än sist för två år sedan och dels för att jag vill få större möjlighet att byta utbildning om det skulle bli aktuellt. Så nu vet ni;)
Efter provet var vi hos älsklingens kompisar. Riktigt rolig kväll. Hade världens träningsvärk i magen dagen efter av allt skrattande, haha:D Njä, kanske inte riktigt, men det var väldigt roligt och längesen jag skrattade så mycket... Precis vad jag behöde:)

Igår hade jag och älsklingen en riktig mysdag. Vi var för oss själva och bara njöt av dagen. Vi var bl.a. på Vellingeblomman och handlade lite blommor till balkongen, en ny gardin till köket och lite saker till vår fina prins som kommer hem om mindre än två veckor:) Som vi lääääängtar!!!
När vi åkte hem så åkte vi till en restaurang här i närheten och åt middag. Väl hemma igen tog vi det bara lugnt. Vi såg på Fenomen på kvällen och shit vad skickliga de är. Helt galet. Man sitter där i soffan och bara; "Hur f*n är det möjligt?" Sen blev de klart BB efter det;) Omöjligt att låta bli ju, haha.

Idag är jag i skolan mellan ett och tre... Lite jobbig tid. Hela dagen går åt liksom även om det bara är två timmars föreläsning. Tycker nästan bättre om tidiga morgnar trots allt;) Aldrig är man nöjd, haha.

Aja, men ni får ha en jättebra dag idag! Tänk inte på att det är måndag, se det som en transportsträcka till helgen;)

Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: L I F T U P - Sara

Har du haft en bra helg? :)

2011-04-04 @ 16:06:48
URL: http://liftup.blogg.se/
Postat av: L I F T U P - Sara

Har du haft en bra helg? :)

2011-04-04 @ 16:06:49
URL: http://liftup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0