Alice

Har precis sett på Alice i Underlandet. En sån film som älsklingen inte var så intresserad av att se så jag passade därför på att se den idag. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den faktiskt... De flesta har väl redan sett den så jag är lite efter;) Jag tyckte den var väldigt-konstig. Det är nog det enda ord jag kan komma på att beskriva den med. Typiskt Tim Burton och hans stil. Jag tycker alla hans filmer är just konstiga, men nåt i dem lockar mig. Kanske det galna och överdrivna, jag vet inte. Jag stör mig på det överdrivna samtidigt som jag blir fascinerad. Men det är kanske det som är hans mål med filmerna? Att man ska gå ifrån bion med filmen i behåll. Man minns ju alltid de konstiga filmerna man sett... Johnny Depp var ju så klart outstanding som vanligt. Herregud, finns det nån roll som han inte kan spela bra? Alla filmer jag har sett med honom är han helt fantastisk i alla fall. Min favorit, helt klart:)

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan om ni ursäktar;) Ha det bäst! Puss


Tycker nog bäst om Disneys version ändå... Källa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0