7 september

Godmorgon!

Vaknade upp något piggare idag. Samma sak varje gång jag är förkyld, tre dagar som jag är helt utslagen och sen några följddagar som jag hostar och är allmänt trött. Sen är det över:) Rätt skönt att veta egentligen, men det är lite fascinerande också att det altid går till på samma sätt tycker jag.

Idag blir det i alla fall att ge sig iväg till skolan en sväng. Har en föreläsning nu på morgonn som jag inte vill missa. Sen har vi övning i eftermniddag, men jag vet inte om jag borde stanna hemma och sova istället så jag är helt frisk till imorgon istället. Så får jag försöka göra den själv istället... Problem;)

I alla falll, idag firar älsklingen och jag 2 och ett halvt år tillsammans♥ Tänk vad fort tiden går. Han är den mest underbara människa som finns i alla fall och jag är så glad att jag har honom och att jag får vara hans. Älskar honom över allt annat. Alltid.

Nu ska jag göra mig i ordning och försöka övertala kroppen om att det här är en jättebra idé...;)

Hoppas ni får en härlig dag! Puss och kram på er♥

Kommentarer
Postat av: ella

hej! fin blogg! :D vill du göra mig en tjänst och ställa en fråga i min frågestund? :D jag skulle bli jätte jätte glad! :DDDD

tack på förhand! kram! :D

2010-09-07 @ 07:05:47
URL: http://jonnaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0