6 september

Godmorgon!

Orkade inte blogga igår. I lördags morse kände jag att jag började bli lite förkyld, men hoppades på att jag bara inbillade mig. Kände mig piggare under dagen, men när vi hade handlat, städat och gjort i ordning för kvällen blev jag bara sämre. När gästerna kom blev jag allt hesare och framåt elva fick jag feber. Jag vet inte hur hög, men det kändes inte alls bra. Var skållhet i hela ansiktet och hjärnan var helt mosig... Så det blev ingen utgång för mig:( Så jäkla störigt eftersom jag sett fram emot det i en hel vecka... Var jätteladdad och på festhumör, men jag fick ge mig när jag kände att benen knappt bar mig. Typiskt! När man väl är ledig så blir man sjuk. Igår låg jag bara i soffan och den enda ansträngningen jag gjorde var att gå ut i köket för att hämta mat. Idag trodde jag att jag skulle vara bättre, men jag känner mig nästan sämre:( Rösten har kommit tillbaka lite, men igår gick jag mest runt och viskade, hehe;) Älsklingen hade väldigt roligt åt det och det förstår jag. Varje gång jag försökte höja rösten så lät det som att jag var i målbrottet eller nåt haha:D Jaja, jag hoppas förkylningen ger med sig under dagen. Ska trycka i mig en massa mat och ipren så kanske jag mår bättre sen. Blir dock ingen dans idag:( Typiskt när man kommit igång med det med... Suck.

Tack alla som kom i lördags och förlåt att jag tappade fokus i slutet;)

Jaja, nu ska jag försöka få i mig lite frukost... Hoppas ni mår bra och att ni får en jättebra dag!! Puss och kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0