30 september

Godmorgon!

Eller nej, jag skojar bara. Men för någon är det kanske godmorgon nu;) Själv har jag varit vaken sen klockan sex... Trött som en gris hela morgonen. Var så himla svårt att komma ur sängen när älsklingen dessutom låg kvar och jag ville bara krypa upp i hans famn och sova några timmar till. Men jag släpade mig upp ändå med påsar ner till hakan under ögonen typ haha:) Var på skolan mellan åtta och tio och nu sitter jag i soffan och har ätit lite. Allt innan klockan är 12... Känns konstigt, men samtidigt bra att ha så mycket kvar av dagen men ändå ha varit effektiv redan:)

Nu ska jag snart sätta mig och plugga lite på egen hand här hemma. Sen ska vi träffa ordföranden i föreningen och diskutera vårt badrum. Ska bli väldigt intressant att se vad som ska hända.Om vi ska få rätt eller vad... Den som lever får se;)

Hoppas ni har en jättefin dag! Puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det börjar bli mycket bättre med mig nu. Var hemma hela dagen igår men idag blir det fotboll och så, ska kolla alltså. Händer hos dig idag då?

2010-10-01 @ 09:37:11
URL: http://slipsens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0